Kauppa

Voima Be Strong A

Voimatunneilla keskitytään lihaskuntoharjoitteluun oikean ja turvallisen tekniikan kautta. Välineinä käytetään monipuolisesti tankoja ja painoja, kahvakuulia, TRX-nauhoja sekä kehonpainoa. Käytettävät painot ja välineet valitaan oman tason mukaan, joten tunnit soveltuvat kaikentasoisille treenaajille.

Tunnit on jaoteltu painotuksen mukaan: Yläkroppa, Alakroppa, X- koko kroppa.  Suosittelemme käymään tasapuolisesti Y ja A  tai/ja X tunneilla. Lisäksi Voima Avoin- tunnilla voi käydä tekemässä ekstra treenin, jonkun viikolla väliin jääneistä tai ihan oman treenin. Ohjaaja paikalla antamassa treenin, vinkkejä tai varmistamassa.

Vapaa treeni

Vapaa treeni aikoina studio ja kaikki välineet ovat vapaasti käytettävissä. Teethän varauksen myös vapaa treeniin, voit tulla treenaamaan mihin aikaan vaan Vapaa treeni ajan puitteissa. Kausikorttilaisille sisältyy hintaan, 5x – ja 10x korttilaisille 5€/kerta.

VapaaTreeni

Vapaa treeni aikoina studio ja kaikki välineet ovat vapaasti käytettävissä. Teethän varauksen myös vapaa treeniin, voit tulla treenaamaan mihin aikaan vaan Vapaa treeni ajan puitteissa. Kausikorttilaisille sisältyy hintaan, 5x – ja 10x korttilaisille 5€/kerta.

Ulkotreenit

Ulkotreenit Sorsapuistossa vaihtelevalla teemalla. Pääpaino monipuolisessa kehonpaino harjoittelussa. Studion pukkarit käytettävissä puoli tuntia ennen treenejä, voit jättää tavarat studiolle säilytykseen. 5x ja 10x korttilaiset tulkaa studion kautta rekisteröimään osallistuminen päätteellä normaaliin tapaan.

Ilma-akrobatia Alkeet

Tunnilla tutustutaan ilma-akrobatian alkeisiin. Välineinä katosta roikkuva kangaslenkki eli Hammock ja aerial Hoop eli rengastrapetsi. Tällä tunnilla lähdetään välineiden käsittelystä ja perusliikkeistä. Sisältää helppoja pää alaspäin roikkumisia. Hauskalla tunnilla kehittyy myös kehonhallinta ja voima. Tunnille ei vaadita aikaisempaa kokemusta akrobatiasta, ainoastaan reipasta kokeilu mieltä!

Suosittelemme aloittamaan tältä tunnilta, mikäli sinulla ei ole aikaisempaa kokemusta ilma-akrobatiasta tai ilmajoogasta.

Ilmajooga Take it Easy

Lempeä ja rentouttava ilmajooga harjoitus. Tunnilla keskitytään rauhallisiin avauksiin ja venytyksiin. Tällä tunnilla inversiot eli pää alaspäin roikunnat ovat vaihtoehtoisia, joten tunti sopii vasta-alkajille.

Ilmajooga Take it Easy 45min aamupäivällä 10 euroa /kerta!

HIIT Feel the Beat

Kaikille sopiva monipuolinen kestävyysharjoitus. Tunneilla tehdään helppoja, tehokkaita ja sykettä nostavia liikkeitä erilaisia välineitä sekä kehonpainoa hyödyntäen.

Torkku- Take a Nap

Hetki rentoutumiseen ja rauhoittumiseen keskellä päivää. Torkku tunnilla voit tulla vapaasti sille varatulla Torkku ajalla ja viipyä sen hetken kuin haluat. Torkut voit ottaa mukavasti Hammock kangaspussissa tai halutessasi matolla maassa. Tunnin ajan ilmajoogakankaat ovat käytössäsi ja voit omatoimisesti myös rauhallisesti venytellä ja tehdä erilaisia  roikuntoja ja avauksia kankaalla. Ideoita avauksiin ja venytyksiin voit tulla hakemaan ohjatuilta ilmajoogatunneilta. Ota Torkut ja jatka päivääsi taas energisenä eteenpäin. Katso Torkku ajat kalenterista ja varaa paikkasi.

 

Ilma-akrobatia Basic

Tunnilla tutustutaan ilma-akrobatian alkeisiin. Välineinä katosta roikkuva kangaslenkki eli Hammock ja aerial Hoop eli rengastrapetsi. Tällä tunnilla lähdetään välineiden käsittelystä ja perusliikkeistä. Sisältää helppoja pää alaspäin roikkumisia. Hauskalla tunnilla kehittyy myös kehonhallinta ja voima. Tunnille ei vaadita aikaisempaa kokemusta akrobatiasta, ainoastaan reipasta kokeilu mieltä! Tunti sopii erinomaisesti myös kokeneemmille kävijöille mm. tekniikoiden ja temppujen hiomiseen sekä kertaamiseen.

Kehonhuolto Relax

  1. Rentouttava ja rauhallinen kehonhuoltotunti. Tunti sisältää pitkiä venytyksiä ja kehoa avaavia liikkeitä. Kaikille sopiva tunti palauttaa kehoa ja mieltä.

 

Ilmajooga Go with the Flow

Monipuolisesti kehoa harjoittava tunti. Tunnilla tehdään venyttävien liikkeiden lisäksi kehonhallintaa ja lihasvoimaa harjoittavia liikesarjoja. Tunti sisältää inversioita oman tason mukaan.

Ilmajooga Go with the Flow 45min aamulla 10 euroa /kerta!

HIIT HighBeat

Tehokas rasvaa polttava ja varmasti sykkeen nostava intervallitreeni. Tunnilla haastat lihaskestävyytesi ja hapenottokykysi. Harjoituksessa hyödynnetään erilaisia välineitä, lisäpainoja ja tunti sisältää mm. hyppyjä.

Voima Be Strong Y

Voimatunneilla keskitytään lihaskuntoharjoitteluun oikean ja turvallisen tekniikan kautta. Välineinä käytetään monipuolisesti tankoja ja painoja, kahvakuulia, TRX-nauhoja sekä kehonpainoa. Käytettävät painot ja välineet valitaan oman tason mukaan, joten tunnit soveltuvat kaikentasoisille treenaajille.

Tunnit on jaoteltu painotuksen mukaan: Yläkroppa, Alakroppa, X- koko kroppa.  Suosittelemme käymään tasapuolisesti Y ja A  tai/ja X tunneilla. Lisäksi Voima Avoin- tunnilla voi käydä tekemässä ekstra treenin, jonkun viikolla väliin jääneistä tai ihan oman treenin. Ohjaaja paikalla antamassa treenin, vinkkejä tai varmistamassa.

Ilma-akrobatia Basic+

Tunnilla harjoitellaan ilma-akrobatian perusteita ja edetään kohti siirtymiä ja liikesarjoja. Välineinä on katosta roikkuva kangaslenkki eli Hammock ja aerial Hoop eli rengastrapetsi. Tunti sisältää pää alaspäin roikkumisia. Hauskalla tunnilla kehittyy myös kehonhallinta ja voima. Suosittelemme aloittamaan Ilma-akrobatia Basic tunnilta, mikäli temppuilu on jo ennestään tuttua voit aloittaa suoraan Basic+ tunneilta.

Ilmajooga Take it Easy 45min

  • Lempeä ja rentouttava ilmajooga harjoitus. Tunnilla keskitytään rauhallisiin avauksiin ja venytyksiin. Tällä tunnilla inversiot eli pää alaspäin roikunnat ovat vaihtoehtoisia, joten tunti sopii vasta-alkajille.

Voima Be Strong X

Voimatunneilla keskitytään lihaskuntoharjoitteluun oikean ja turvallisen tekniikan kautta. Välineinä käytetään monipuolisesti tankoja ja painoja, kahvakuulia, TRX-nauhoja sekä kehonpainoa. Käytettävät painot ja välineet valitaan oman tason mukaan, joten tunnit soveltuvat kaikentasoisille treenaajille.

Tunnit on jaoteltu painotuksen mukaan: Yläkroppa, Alakroppa, X- koko kroppa.  Suosittelemme käymään tasapuolisesti Y ja A  tai/ja X tunneilla. Lisäksi Voima Avoin- tunnilla voi käydä tekemässä ekstra treenin, jonkun viikolla väliin jääneistä tai ihan oman treenin. Ohjaaja paikalla antamassa treenin, vinkkejä tai varmistamassa.

Ilma-akrobatia Basic -Avoin taso

Avoimen tason ilma-akrobatia tunti. Tälle tunnille voi osallistua sekä aloittelevat ilma-akrobaatit että kokeneemmat kävijät. Tunnilla tehdään yhdessä alkulämmittelyt ja joitakin perus-tekniikoita ja -temppuja. Muuten tunnilla voi vapaasti treenailla  jo tuttuja temppuja  tai kysyä neuvoa ja vinkkejä uusiin. Välineinä katosta roikkuva kangaslenkki eli Hammock ja aerial Hoop eli rengastrapetsi. Hauskalla tunnilla kehittyy myös kehonhallinta ja voima. Suosittelemme aloittamaan ilma-akrobatia Basic tunnilta mikäli mahdollista.

Tunnin jälkeen saa jäädä vielä vapaasti treenailemaan Vapaa treeneille.

Ilmajooga More Tricks

Tämä tunti sisältää nimensä mukaisesti enemmän temppuja. Tunneilla on mukana ilmajoogan perusliikkeiden lisäksi erilaisia inversioita ja temppuja. Tunti sopii kaikille joille hammockin käyttö on jo tuttua.

Ilmajooga Air Force

Kehonhallintaa haastava ja voimaa kehittävä harjoitus. Tunnilla haastetta saa erityisesti keskivartalo ja kehon syvät lihakset. Tunti tuo hauskalla tavalla uusia ulottuvuuksia kehonpainoharjoitteluun.

Voima Avoin

Voimatunneilla keskitytään lihaskuntoharjoitteluun oikean ja turvallisen tekniikan kautta. Välineinä käytetään monipuolisesti tankoja ja painoja, kahvakuulia, TRX-nauhoja sekä kehonpainoa. Käytettävät painot ja välineet valitaan oman tason mukaan, joten tunnit soveltuvat kaikentasoisille treenaajille.

Tunnit on jaoteltu painotuksen mukaan: Yläkroppa, Alakroppa, X- koko kroppa.  Suosittelemme käymään tasapuolisesti Y ja A  tai/ja X tunneilla. Lisäksi Voima Avoin- tunnilla voi käydä tekemässä ekstra treenin, jonkun viikolla väliin jääneistä tai ihan oman treenin. Ohjaaja paikalla antamassa treenin, vinkkejä tai varmistamassa.

Ilmajooga Go with the Flow 45min

Monipuolisesti kehoa harjoittava tunti. Tunnilla tehdään venyttävien liikkeiden lisäksi kehonhallintaa ja lihasvoimaa harjoittavia liikesarjoja. Tunti sisältää inversioita oman tason mukaan.

Katso kalenteri!